K KILLAH vs Quix (Quix wins by tko)

You can find all of the left over carcasses here. A section of the site that is not for the faint of heart. Many bodies have been mutilated over the years.

Moderators: Loon E Lou, Kuhlerblynd, Battle Mods

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

K KILLAH vs Quix (Quix wins by tko)

Post by Quix »

Flow
punches
Complexity
metaphors
enjoyment
personals
consistancey



16 lines due tonight!!
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Post by K KiLLaH »

check

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

Post by Quix »

aight....check

i'll edit this with my verse!!!!
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Post by K KiLLaH »

hurry da fuck up bitch

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Post by K KiLLaH »

yo lets go 20 lines instead of 16 same due date ya down?

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

Post by Quix »

w/e....i'm a post in a few.


And yoh.....You wanted the battle. Why do you feel that i "should" go first? i mean i'll drop before the due date...Technically you should drop first cuz you called the battle.



anywayz nigguh, I'll Drop in a few...i'll write 4 more linez and drop it!
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Post by K KiLLaH »

i'll post less then 5 minutes after you if you post it after this post so i get notified instead of editing an old one

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

Post by Quix »

A R E Y O U S C A R E D T O P O S T F I R S T??????







how bout i go 5 minutez after you?
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

Post by Quix »

*******postz First!!!!!****















Pussy ass Bitch!!!












Kokz dah trigger and...
you ain't neva
ToUcHeD a CoRnEr!!! and yah got small gary coleman punches but Fuckin Shorter!
Your pathetic; i'm a BEast, the best!!!! and i 'see more cheques' than the Russian Border
i'll put more 'Cracks in yah' surface than your Fuckin Corner! I'm a tare his Style
spare you? i don't Spare the wild.... but you'll 'End up Underwood' like Blairs first child (blair underwood)
Work on yah Rapz cuz no one feeling your mediocore flow; just Ask for a Tudor!
your going no where; so we'll call you Micheal Jay Fox cuz ITS LIKE your BAcks to the Future
you ain't a Rider Duke, you should loose the shit rapz, and disguise them too!
Mah Desires Shoot! so give up....cuz your 'Shit on the Web' like Spider poop
your just a Fruit, like apple Cyder Juice! i'm a heaveyweight; just stick wid the Lighter Crews!
Quix lacking the skill? how when all mah 'joints come to a pointl like a Tigers Tooth
I got the Malice tah leave you on your back wid Broken Eyes And Swollon, Dieing
I can't see you hold a gauge, so i'll just start 'Throwing K' like Nolan Ryan
mah Flowz Wild kid; you ain't hard...You have subpar barz and no Style Bitch!
I'm Oblivorating Ock, and we'll only ever see 'K on top' Looking at his profile Pic
i'm willing to put the gun down, and stick the Knife right in your Arm
despite the alarms!; cuz really...when have you ever seen 'killah'on the Right side of the barz
NiKkkKuh...,you ain' t Touch a brawl; so for yah go gettahz i'm a have to Fix them All!
wid Clipz tah Fall, Cuz itz inevitable...that 'quix the future' like a Mah' fuckin Crystal Ball
so look...Listen Fag!
i ain't finished yet, don't CHANGE YAH SHIT, I'll have glockz blow yah BRAINZ AND SHIT
If you even COMPLAIN A BIT! what? you scared tah go first..WELL 'you straight UP Pussy' like an ASIAN CHICK





AAAhhhhemmm....Blow Me Faggot!
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Post by K KiLLaH »

Image
This was Quix's avatar aka A V until i posted my verse lmao herb




Betta INVEST in FISTS, you LACK PUNCH like NESTLE QUIX/
I got an IRS flow.. RUN WESLEY QUICK!!/
Try ya best and get flipped when I check ya scripts../
SDRAWKCAB SSA<- n do ya like DISLEXIC HIPS!!/

In This battle ya ROUNDS OFF like ESTIMATES ill OLE SCHOOL ya like TESTAMENTS/

Plus wreck you QUIX, extra quick for texting you're hard /
DOWN with SYNDROME not STREETS yeah you REPPIN THE TAR/
Fuck ya off beat flow n unsymmetrical bars/
You couldn't SHOCKnROCK crowds with ELECTRIC GUITARS!!, CHECK KILLAH? thats a DEFICIT LARGE/
Aiyo I'm def n in charge, if weapons is bars i'll DEAD this lame/
His A V's like SOO-WOO when it READ THE GAME/
Got no swag, CUBANS LAUGHING like who dressed you MAYNE
Want HOTT GEAR? i'll rip ya THREADS wit FLAMES,but since this TOPIC is a battle you should dread the name/
I'm always ready ta bang, injecting ya veins ta lethally wreck tikes/
The GREAT WHITE WHO?QUIX aint nuttin but NET HYPE/
Watch!! ima LICK PUSSY till he knows dat I WRECK DIKES/
N PREMATURE RAPPERS NAMED AFTER THEY SEXLIFE!!wow i just murdered this pest twice/

K Bawdied QUIX, cuz SWEET SUCKS like LOLLIE's LIPS
He better SIT or PLAY DEAD like DAWGY TRICKS/
Grab his throat before he CROAKS like "git FROGGY bitch"/
He WONT RESPOND like ta LAWGIX's DISS if SCOTT starts asking WHERE HE @ tellem LOGGED in CRYPTS/
Last edited by K KiLLaH on Sun Apr 05, 2009 2:02 am, edited 2 times in total.

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

Post by Quix »

SMH....So what i changed my avatar...Big deal...and BELIEVE i didn't change it on account ov'ya verse!!! smh!! you'll do anything to sway votez!



votez.!
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year

User avatar
Logic
Potential Emcee
Posts: 47
Joined: Sat Mar 28, 2009 1:20 pm
Wins: 2
Losses: 0

Post by Logic »

what the fuck does smh mean..

il edit this with my vote..looking forward to reading

User avatar
Quix
Unstoppable Emcee
Posts: 2208
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:31 pm
Wins: 89
Losses: 29
No Shows: 1

Post by Quix »

KIDDING?? *SHAKING MY HEAD*
Real Recognize Real ... who dah Fuck is you???

Image
Awards:
2009 Text diss of the year
2009 Most Hated
2011 Battler Of the Year


Haz
Supreme Lyricist
Posts: 6800
Joined: Mon Dec 18, 2006 1:41 am
Wins: 67
Losses: 70
Location: The Port

Post by Haz »

Flow - Both
punches - Quix
Complexity - Quix
metaphors - Killah
enjoyment - Quix
personals - Killah
consistancey - Quix
Overall Vote - Quix..


spare you? i don't Spare the wild.... but you'll 'End up Underwood' like Blairs first child

cuz your 'Shit on the Web' like Spider poop


Funny Ass Lines Lmfao...

Killah .. You Had Played Plays..
And Didn't Come Hard In This Battle..
You Could Of Done Better...

Quix That's The Best Shit I've Seen From
You In a While..

Good Battle
Image

Locked

Return to “Closed Text Battles”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest