New MOD: TreTru

Illest Lyrics is an established hip hop forum with over one hundred thousand posts. In this section of the site, you will find out what is and what isn't happening on the forum.

Moderator: Loon E Lou

Post Reply
User avatar
Alvin
Sudonim Free
Posts: 1955
Joined: Wed Nov 24, 2010 6:09 am
Wins: 8
Losses: 3
No Shows: 1
Location: CA

New MOD: TreTru

Post by Alvin »

Welcome to thunderdome muther fucker or as most call it ILLEST LYRICS MODDING.















I will as usual be the first to complain! Write some rules for the booth and sticky that shit!!!! I get so lost trying to find the RULES for the booth!!!!



Anything audio battle & Audio heads related, TreTru's your guy!!!

User avatar
TreTru
Rap Professional
Posts: 1606
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:35 am
Wins: 9
Losses: 5

Re: New MOD: TreTru

Post by TreTru »

haha..yup it needs an overall rules thread..i'll work on that one today ..

User avatar
Lawgix
The Aphilliated Assasin
Posts: 4214
Joined: Thu Sep 21, 2006 3:25 pm
Wins: 14
Losses: 8

Re: New MOD: TreTru

Post by Lawgix »

welcome to the other side of IL.... which is what i call.... The Dark Side.... :evil: :twisted:
Don't Let The Game Make U, Make Urself

Lawgix

Illest Radio

Image

"Sometimes You Gotta Stand By Your Failures To Recognize Your Success" Joe Budden

pest wrote:You look Easy... Whats Good?
AntiMaTTer wrote:lmao ...is this how you hit on all the chicks?

User avatar
TreTru
Rap Professional
Posts: 1606
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:35 am
Wins: 9
Losses: 5

Re: New MOD: TreTru

Post by TreTru »

hahaha thanks dudes ...

User avatar
Defiance
Rap King
Posts: 946
Joined: Thu Feb 03, 2011 3:31 am
Wins: 10
Losses: 13
Location: boise, Idaho

Re: New MOD: TreTru

Post by Defiance »

y'all are bastards!!!!! lol

nah congrats bruddah!!! smoke some pokalolo for me as a celebration
Image
Image

Sound click page
http://www.soundclick.com/bands/default ... dID=918703

One of Illestlyrics Best Collaborators 2011

User avatar
TreTru
Rap Professional
Posts: 1606
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:35 am
Wins: 9
Losses: 5

Re: New MOD: TreTru

Post by TreTru »

HaHa yessir ..

User avatar
AntiMaTTer
Army Of Three
Posts: 716
Joined: Tue Aug 31, 2010 11:52 am
Wins: 16
Losses: 1
Contact:

Re: New MOD: TreTru

Post by AntiMaTTer »

congrats man, good to see a talented audio mc help the site
Image

IL record:
16-1

User avatar
Borat
Lazy Ass
Posts: 802
Joined: Mon Mar 06, 2006 10:25 am
Wins: 1
Losses: 2
No Shows: 1

Re: New MOD: TreTru

Post by Borat »

Congrats dood! Welcome to the team my man.

[ Post made via Windows Smartphone ] Image
POET OF THE YEAR 2011
Image
I'm often soft like cotton but my message is clear, my words hold weight like "dumbos" ears.
Image
Image

User avatar
TreTru
Rap Professional
Posts: 1606
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:35 am
Wins: 9
Losses: 5

Re: New MOD: TreTru

Post by TreTru »

Thanks Anti...i appreciate it..\

@Borat thanks alot bro i'll try to be a useful staff edition..

Post Reply

Return to “Illest News”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests