BL#11 Hazard vs Arvincible (Arvincible by DQ)

You can find all of the left over carcasses here. A section of the site that is not for the faint of heart. Many bodies have been mutilated over the years.

Moderators: Loon E Lou, Kuhlerblynd, Battle Mods

Locked
User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

BL#11 Hazard vs Arvincible (Arvincible by DQ)

Post by K KiLLaH »

10Bars

House Cats

Due 7/17/09

*This Week We Have Two of ILLEST's Veterans Facing Off In Whats Looks To Be A Long Awaited Grudge Match. Arvincible Who Recentley Came Back To Text Battling After Taking a Break. Immediatley Started Trashing Hazard And Banned Him From Voting On Any Of His BAttles. And Of Course If You Know Hazard Hes Not To Fond OF Him Either Rubbin In The Fact That He Beat Arv Once Upon a Time. Last Week In The Most Anticipated BL Match HAzard Gave Arvincible's Opponent The Up n Coming LunGgZ His 1st eL Before He Got a Chance To Respond To Arv's 30 Deadly Verse. Both Are Part Of Illest Top 5 In Most Wins Hazard at #1 and Arvincible at #3 but If You Take A Closer Look There a Big Difference In Win Loss Ratio. Like I Said Theres No Love Loss These Two Have a Mean History Which Makes This All The More Fun To Watch. Lets Get It On!!* :twisted:

User avatar
Arvincible
Unstoppable Emcee
Posts: 2304
Joined: Fri Dec 28, 2007 9:05 pm
Wins: 67
Losses: 18
Location: So Cal

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Arvincible »

Ahah I knew this was coming...bring it


Haz don't bite okay?
Image

Haz
Supreme Lyricist
Posts: 6800
Joined: Mon Dec 18, 2006 1:41 am
Wins: 67
Losses: 70
Location: The Port

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Haz »

16 Killah
Image

User avatar
LunGzZ
Lyrically Inclined
Posts: 131
Joined: Sun Jun 28, 2009 5:28 pm
Wins: 3
Losses: 3
Location: CaNaDa

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by LunGzZ »

not sixteen :( 10 is epic enough.
Killed: Menace(KO), Sceritz(KO), Modern Defiance(KO)
Image

Haz
Supreme Lyricist
Posts: 6800
Joined: Mon Dec 18, 2006 1:41 am
Wins: 67
Losses: 70
Location: The Port

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Haz »

Whatever Lung Cancer .. 10 Bars it is.... Get Ready :evil:
Image

User avatar
Arvincible
Unstoppable Emcee
Posts: 2304
Joined: Fri Dec 28, 2007 9:05 pm
Wins: 67
Losses: 18
Location: So Cal

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Arvincible »

10 sounds good lol
Image

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by K KiLLaH »

whats good with this you fuck boyz

User avatar
Teflon
Rhyme Master
Posts: 214
Joined: Thu Apr 16, 2009 8:36 am
Wins: 10
Losses: 6

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Teflon »

Out of nowhere this league is just dead, come on fellas throw out some verses keep it live.

User avatar
Dead Silence
God's Given Curse
Posts: 3303
Joined: Mon May 21, 2007 9:34 am
Wins: 6
Losses: 34
Location: Bloomsburg, PA
Contact:

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Dead Silence »

well its haz dropping. u had to see this coming
and arv i dk whats with him

-- 26 Jul 2009 05:14 --

smh
Faith

Haz
Supreme Lyricist
Posts: 6800
Joined: Mon Dec 18, 2006 1:41 am
Wins: 67
Losses: 70
Location: The Port

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Haz »

What Faggot? Are you Serious?.

I've Battled 103 Times. ONE-O-THREE.

It's Haz Dropping??

I've Put In More Work Then Anyone Else U Homo

i'm Going To Take a Shit On you If you bait Me One More Time
Image

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by K KiLLaH »

u guys are suspended from BL until these verses are posted up whoever posts first their opponent has 24 hours to posts or it will result in a DQ after this battle is decided i will lift the ban and start giving you more matches in Battle League.

Its a Shame Both Of You Were Top Prospects To Capture The Belt

Haz
Supreme Lyricist
Posts: 6800
Joined: Mon Dec 18, 2006 1:41 am
Wins: 67
Losses: 70
Location: The Port

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Haz »

To be Honest i Dont Give a Fuck lmao
Image

User avatar
Teflon
Rhyme Master
Posts: 214
Joined: Thu Apr 16, 2009 8:36 am
Wins: 10
Losses: 6

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Teflon »

easier for me to take the belt kind of a shame i just posted on the homepage board i would like to battle both of u true contenders oh well guess I'll just have to stay undefeated....

User avatar
Arvincible
Unstoppable Emcee
Posts: 2304
Joined: Fri Dec 28, 2007 9:05 pm
Wins: 67
Losses: 18
Location: So Cal

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by Arvincible »

my bad on the lateness lol I been busy... haven't even had the chance to log on since last time... but yeah ill drop now, i had this shit forever...oh well have fun with this verse peeps!

-- 03 Aug 2009 04:35 --

this is a message to Illest Lyrics's least realest.. this Kumar sand nigga muthafucka,

PAPA'S BACK!

NOW WITNESS MURDER! See Arv is known to be the type to make his raps-controversial,
have ya laugh till ur purple, n be quick to |make 'H'-Pee|(hp) like that laptop-commercial ...haha

son my verse'll.. prove ur faggot-bars-are-septic kid ur rappin's-far-from-hectic,
how u famous? I only hear "Ha...zz" in the streets when im standin by some laughin-narcoleptic!!

yeah bitch the dude Arv just said it..Haz loggin in means its time-to-pretend!!
"tyme tah change da spellin ov yah werdz" so ur lines can force a rhyme-at-the-end... ha!*

You dyin-for-some-friends, on this site daily braggin that killin's supposedly ya life??
this socially-deprived loser poser is the type to put bandanas on right before he types!!

ignorant e-thug nigga, everyone that knows u doesn't respect u, look up to u or thinks ur a talent
call it a thrill for the challenge, but i call it OCD how this nigga keeps his Losses n Wins at a balance! (57-49)?!

its personal, cuz to tell the truth its difficult to see another-whos-worse-than-you
now ima smother-n-burst-this-dude.."red dot" ya dome similar to the mother-who-birthed-you!!

if you dont spit ill be the first-to-spew, matter fact, the venoms spillin-consider-ya-drops-wrong
cuz if you win this battle imma have this site change names to "illestILLITERATESdotCOM!!"

but i'll continue to drop bombs kid, after this match ill hit fifty in wins, ull hit fifty-in-losses
ur fucked!! like the hymen during the "first time" bitch u'll get ripped-in-the-process!!

ull catch this prick holdin his dick in my closet, i know your a loyal fan but ur love hurts!
cuz if u check this fools personals, its proof he's a STAN to have this much dirt!!! **

As is, ur trash-bitch, had ya ass-ripped on my first bar, never had to use my last-clip..
cuz see the only "pump" that haz-grip is the one this nigga fills my gas-with!!

thank you come again mutha fuckaa!
!


*this kid graduated high school...yet he cant spell for his life...wow
** dude tries real hard to study my real life lmao smh @ this kid.. if he drops you'll see what i mean...
Image

User avatar
K KiLLaH
Rap King
Posts: 811
Joined: Sun Mar 15, 2009 7:38 am
Wins: 20
Losses: 5
Contact:

Re: BL#11 Hazard vs Arvincible

Post by K KiLLaH »

Arvincible Wins To Nosho Both Members Are Now Active In Regularly Scheduled Battle League Matches Hazard If You Wanna Drop Out Let Me Know -Closed n Updated-

Locked

Return to “Closed Text Battles”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests