Search found 333 matches

by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 1:30 pm
Forum: The Lounge
Topic: Fitness Thread
Replies: 28
Views: 2432

Ewwwww..... Monday: 30 Minute Jog 5 Rounds Of Sparring Wensday: BJJ Class MMA Class Boxing Class Sparring-3 Rounds Friday: Boxing Class MMA Class BJJ CLASS Sparring-5 Rounds Weights: Tuesday: Biceps+Chest: Superset 10 Reps Biceps Each Arm-50 Lb. Dumbells 10 Reps Bench Press-210 Lbs. 10 Reps Dumbell ...
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:38 pm
Forum: illest Fight Club
Topic: 10 Reasons Why OJ is My Hero
Replies: 20
Views: 1224

Yo Stop Posting Jocking! Trying To Raise Your Postcount Up...Weak Ass Nigga, Yu'd Get Bodied..If You Didn't Live In Fucksville, USA...Where The Town Is Controlled By COPS...And You All Do What Your Told
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:34 pm
Forum: illest Fight Club
Topic: Attn: Santa
Replies: 21
Views: 1478

Actually shut the fuck up...I read the rules you stupid cunt...So STFU! and street cleer you fag queer. All Of These Posts Are Basically About Nothing In Fight Club...And I Didn't Really Care About The Post Count, It Was Jokes Your Too Anal..Faggit
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:30 pm
Forum: Closed Text Battles
Topic: Noob vs Original(Orig)
Replies: 15
Views: 1932

^No doubt
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:28 pm
Forum: The Lounge
Topic: ATTN: Hazard
Replies: 65
Views: 4223

LMAO I had a serious reply...about association but u couldn't understand it...

Learn2GrowUp
Learn2Read
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:27 pm
Forum: Illest News
Topic: February By Far Most Active Month
Replies: 33
Views: 3144

LOL wtf stupid ass answers..your like fucking learn2read, learn2eat, learn2analwithmen...and shit
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:21 pm
Forum: Hip Hop Discussion
Topic: What Track Are You Bumping?
Replies: 1535
Views: 75000

LOL ^Same
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:20 pm
Forum: Hip Hop Discussion
Topic: Favorite Track Off Album
Replies: 4
Views: 476

The 3rd Track Is Dope as Fuck....


JMT-Violent By Design
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 12:13 pm
Forum: Closed Text Battles
Topic: Noob vs Original(Orig)
Replies: 15
Views: 1932

Im From The Birth Place Wheres It's Good, With A Blade Yur Girth Breaks Like It Should An Project Tiles/Projectiles'll Come Crashing Down On You Like Earthquakes In The Hood Tis Bitch Ain't Hard He Only Playin Rough, As For Your Punchlines There Lame And Fluff N This Kid Is Lame As Fuck, Is Noob Goo...
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 11:28 am
Forum: Written Rhymes
Topic: I am American #1
Replies: 12
Views: 1459

Return the favor...
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 11:26 am
Forum: New Users
Topic: Sup yall
Replies: 10
Views: 1128

Nice
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 11:25 am
Forum: illest Fight Club
Topic: 10 Reasons Why OJ is My Hero
Replies: 20
Views: 1224

This had nothing to do with my thread...Buttplug
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 11:23 am
Forum: illest Fight Club
Topic: Attn: Santa
Replies: 21
Views: 1478

MOSHPITTTTTTTTTTT!
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 11:23 am
Forum: illest Fight Club
Topic: Oj Simpson
Replies: 2
Views: 297

Okay I wanted to talk to OJ myself..I saw him online browsing tho
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sat Mar 08, 2008 11:20 am
Forum: The Lounge
Topic: Hazard Exposed!!!!
Replies: 39
Views: 2340

Noob wrote:Now Im Not Try'n To Get In The Way Of This Shit
But Get A Screenshot .. Cuz Anyone Can Type The Text The Way They Want To
True

Go to advanced search