Search found 333 matches

by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 6:06 am
Forum: Cyphers
Topic: Live Battle
Replies: 115
Views: 10573

Watch When I Spray Nines...This Nigga Reppin Gay PRIDE! Meta Washed Up Like Played Lines!
Fuck The Chit Chat! Ima Split Cats! Yu Got Da Helmet On And I Can Respect That! So I'll Remove It B4 I Put Ya Wig Back!
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 6:04 am
Forum: The Lounge
Topic: Dictionary.com
Replies: 36
Views: 2772

Word! On the internet, everyone use's lol and lmao, etc. Who use's that in real life?
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 6:01 am
Forum: The Lounge
Topic: Dictionary.com
Replies: 36
Views: 2772

When you write a paper, word has spell check.
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 5:13 am
Forum: Hip Hop Discussion
Topic: Emcee Fight Thread?
Replies: 186
Views: 16801

Fat Joe Vs Pap
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 5:12 am
Forum: The Lounge
Topic: Fitness Thread
Replies: 28
Views: 2431

Anyone know a lot about cutting weight for competetions?
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 5:10 am
Forum: The Lounge
Topic: Bush vetoes bill banning waterboarding
Replies: 2
Views: 433

You have to do what you have to do. Get information, by the means necessary.
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 5:08 am
Forum: The Lounge
Topic: Recommend New Movies
Replies: 21
Views: 1952

word take the last two years will ferrels movies, what a suck fest.
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:33 am
Forum: Illest News
Topic: VOTE FOR ILLEST ( MUST DO )
Replies: 35
Views: 4129

Voted, but doesn't count mine for some reason.
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:31 am
Forum: The Lounge
Topic: GFX...
Replies: 18
Views: 1869

LOL...and I was at Rap Wars for a lil
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:27 am
Forum: Closed Text Battles
Topic: Noob vs Original(Orig)
Replies: 15
Views: 1932

3-0

Good Battle Noob
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:26 am
Forum: Written Rhymes
Topic: off the top
Replies: 7
Views: 722

^I agree..Structure threw me off a little but the flow was mos def. on point...Sometimes a little hard to connect tho.
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:25 am
Forum: Written Rhymes
Topic: Don't Worry Bout Structure
Replies: 16
Views: 1013

LOL Thanks For Feed
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:24 am
Forum: Written Rhymes
Topic: Ventilation Part 1
Replies: 8
Views: 388

Not Bad IMO...
Flow Was Solid, Yu Just Needed To Be A Little More Supporting Of Your Statements. But Pretty Solid
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:22 am
Forum: Written Rhymes
Topic: Kill list of ill list
Replies: 16
Views: 1154

Props for feedback
by WILDBILLISAGUIDOFAGGIT
Sun Mar 09, 2008 4:20 am
Forum: The Lounge
Topic: Recommend New Movies
Replies: 21
Views: 1952

I Saw The Eye...It Was Okay Not Too Good...Not Scary, And The Storyline Has Been Done Before...

Go to advanced search