Search found 75 matches

by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 12:06 pm
Forum: The Lounge
Topic: Rate The ILLEST Member Above U
Replies: 89
Views: 7493

Re: Rate The ILLEST Member Above U

9
from what I've read so far...everything has been hella dope...
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 11:43 am
Forum: Written Rhymes
Topic: Blueprint
Replies: 6
Views: 995

Re: Blueprint

damn dude...Im calling this classic...fucken everything was on point...the content was fucken amazing...I enjoyed all of it...too hard to pull out bars that stood out,bcuz the whole shit was fucken flawless....dope drop!!!!
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 10:32 am
Forum: Written Rhymes
Topic: GRAFF Life...
Replies: 3
Views: 551

Re: GRAFF Life...

good lookin fam...

-- Sun Jan 22, 2012 5:44 pm --

http://www.illestlyrics.com/board/bluep ... ml#p189898 Link...
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 10:19 am
Forum: Callout Section
Topic: Punchline league done right!!!
Replies: 19
Views: 2441

Re: Punchline league done right!!!

fuck it...sign me up!!!
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 10:15 am
Forum: Written Rhymes
Topic: freestyle...
Replies: 8
Views: 1113

Re: freestyle...

yeah...i do a lot of recording...I used to do this text shit all the time acouple of years ago...but I got more serious with recording...good lookin on the feedback tho...
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 10:12 am
Forum: Written Rhymes
Topic: GRAFF Life...
Replies: 3
Views: 551

GRAFF Life...

SMALLS vicious…Im verbally great, Hailing from the golden state…well known for bombin freight/ This crate contains 70 plus cans…all exotic colors, Yellows that resemble butter…my style is like no other/ Master of my craft…I’ve never been bagged, Very strategic with my tags…I get in and go fast/ One ...
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 9:11 am
Forum: The Lounge
Topic: The Illest Magazine - vol. 1
Replies: 34
Views: 6781

Re: The Illest Magazine - vol. 1

this was dope...shit like this makes niggas wanna either get active or stay active...i hope another gets created...make an issue on all new cats...
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 9:09 am
Forum: Written Rhymes
Topic: freestyle...
Replies: 8
Views: 1113

Re: freestyle...

thanks for the feedback...i appreciate all tips...
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 6:41 am
Forum: The Lounge
Topic: "Things Not To Stick In Your Pee Hole"
Replies: 166
Views: 15545

Re: "Things Not To Stick In Your Pee Hole"

whats with everybody and pineapples???....

a straw

ezio's hidden blade

monster energy drink

a quarter

jalapeno juice

draino

hahahahahaha!!!!!!!!!
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 6:29 am
Forum: The Lounge
Topic: If You Had This Name...
Replies: 4
Views: 1000

Re: If You Had This Name...

hahaha....I'd definetly be changin that shit...not givin a fuck about family heritage or nothin....
by smallsuno
Mon Jan 23, 2012 6:02 am
Forum: Closed Text Battles
Topic: Smalls Uno vs. Quix (Smalls Uno Wins By NO SHOW)
Replies: 3
Views: 1503

Re: Smalls Uno vs. Quix

check... You was the battler of the year…but you share that with scott james*, you don’t spit no flames…and ya girl said ya sex style resembles ya name/ your avy is kiss…but him you can never spit like, your styles mad dike…and you can’t eat me…your bars are on a hunger strike/ mad famished…in this ...
by smallsuno
Sun Jan 22, 2012 2:10 pm
Forum: Closed Text Battles
Topic: iLLoKwent VS GhoSt(ILLoKWENT Wins KO)
Replies: 7
Views: 1995

Re: iLLoKwent VS GhoSt(READY FOR VOTES)

this battle was weird...

ghost had some dope bars...it was hard to understand his flow...different style...but aight...

Ill covered all bases...dopest bar was the one about the only time he felt up a girl she was psychic....that bar took the whole battle...

MVGT-Illokwent
by smallsuno
Sun Jan 22, 2012 2:03 pm
Forum: Closed Text Battles
Topic: PyDiZzLE vs Blake Downs(PyDizzle Wins 4-0 TKO)
Replies: 7
Views: 1758

Re: PyDiZzLE vs Blake Downs(READY 4 VOTES)

this battle was ok...

when i broke it down by catagories Pydizzle had them all...

blake your punches are weird...your structure needs hella work...i had to read your bars twice to catch your flow...

MVGT-PyDizzle
by smallsuno
Sun Jan 22, 2012 12:27 pm
Forum: Cyphers
Topic: 2 bar cypher
Replies: 199
Views: 18961

Re: 2 bar cypher

SMALLS the destroyer...here to crush all lames,
not a dragon...but i spit mad flames...and I'll sink your battleship like wargames/

im verbally insane...fuckin pshycotic,
flow dope like a columbian narcotic...that leaves listeners actin robotic/

Go to advanced search